VIII კლასის
სსიპ სამტრედიის მუნიციპალიტეტის სოფელ კორმაღლის საჯარო სკოლა
კლასის ხელმძღვანელი:
შირენა გიორგაძე
2019 2020 სასწავლო წელი
3. დამატებით - ბუნებრივი კატასტროფების რისკების შემცირება
მე მსოფლიო მოქალაქე ვარ
მე და ჩემი გმირი
ჩვენი კლასი
კლასის
საათის თემები
წინამდებარე სადამრიგებლო პროგრამა წარმოადგენს
დამატებას დამრიგებლის ჟურნალისა. იგი ასახავს
ყველა იმ აქტივობათა და ღონისძიებათა ნუსხას, რომელიც გათვალისწინებული მაქვს მიმდინარე
სასწავლო წელს ჩემი, როგორც დამრიგებლის უშუალო ურთიერთობების დროს აღსაზრდელებთან.
ძირითადი ორიენტირია
მიმართულება:სადამრიგებლო საათი
სადამრიგებლო საათი ერ არის ჩემი, როგორც
დამრიგებლის ორგანიზებული საქმიანობა, რომლის მიზანია მოსწავლეთა პიროვნული აღზრდა,
ღირებულებათა სისტემის, მოქალაქეობრივი ცნობიერების ფორმირება. მისი ძირითადი ფუნქციებია:
საგანმანათლებლო -
სადამრიგებლო საათი აღრმავებს ცოდნა ეთიკის, ფსიქოლოგიის, სამოქალაქო ცნობიერების გაღრმავების
სფეროსა და სხვა საკითხებში.
მაორიენტირებელი -
სადამრიგებლო საათი მოსწავლეებს ეხმარება ღირებულებათა იერარქიის ფორმირებაში.
წარმმართველი -დამრიგებელი
ეხმარება აღნიშნული ღირებულებების არა მხოლოდ ფორმირებაში, არამედ მათ განხორციელებაში.
მოსწავლეთა განვითარება
შემდეგი მიმართულებებით მიმდინარეობს:
ფიზიკური განვითარება - ფიზიოლოგიური განვითარება, ჰიგიენა, ჯანსაღი ცხოვრების
წესი.
შემეცნებითი და კულტურული განვითარება -სწავლის, მეცნიერების, ხელოვნების მიმართ დამოკიდებულების
ფორმირება, გარემოს დაცვა. მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერების განვითარება.
პიროვნული - თვისებები, ინტერესები, პროფორიენტაცია.
მორალური - ღირებულებათა ფორმირება.
სოციალური -მეგობრობა, შემწყნარებლობა.
ყოველივე ამის გათვალისწინების მიზნით
სადამრიგებლო საათის თემები სამ მიმართულებაში გავითვალისწინე.
1.
მიმართულება-პიროვნული, მორალური და სოციალური განვითარება
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
რას ნიშნავს იყო მოზარდი?/ თინეიჯერი?
|
2
|
|
2
|
ფიზიოლობიური ცვლილებები, ჰიგიენა
|
1
|
|
3
|
მინდა ვიყო პოპულარული
|
2
|
|
4
|
მომხიბვლელობა.
|
2
|
|
5
|
არა ძალადობას
|
2
|
|
6
|
კონფორმიზმი
|
1
|
|
7
|
ლიდერობა
|
2
|
|
8
|
ხარისხის სიმტკიცე
|
1
|
|
1.
მიმართულება - შემეცნებითი და კულტურული განვითარება
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
ჩაცმის სტილი - ჩვენი იმიჯი
|
2
|
|
2
|
ბუნებრივი კატასტროფების რისკების შემცირება
|
2
|
|
N
|
თემები
|
შეხვედრების რაოდენობა
|
შენიშვნა
|
1
|
ქვათაცვენა
|
2
|
|
2
|
ძლიერი ქარი
|
1
|
|
3
|
ლიპყინულიანობა
|
1
|
|
4
|
ბუნებრივი კატასტროფები
|
2
|
|
5
|
გვალვა
|
1
|
|
6
|
თოვლის ნამქერი
|
1
|
|
მეთოდები და აქტივობები კლასის საათისჩატარებისას
,,მინი“ ლექცია
დისკუსია
შემთხვევის განხილვა
ექსკურსია
გონებრივი იერიში
პრეზენტაცია
როლური თამაში.
კაფე-კარნავალები
და მხატვრულ-შემოქმედებითი ღონისძიებები
..და ფერთა თბილი შერევა ფერში
|
გაზაფხული, მარტი და ქალი
|
ახალი წელია, .....
|
მხიარული სტარტები
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий